TISDAG 8 FEBRUARI

Livet börjar kännas ljust och inte lika stressigt längre.
Solen lyser ute idag och jag och Casper har hunnit gå på en riktigt lång och skön promenad nu på morgonen. Jag hade tänkt tvätta, men stugan var upptagen så det får bli morgondagens projekt. Städa bort gjorde jag igår så det blir bara lite dammsuga idag.

Klockan 16 idag åker jag iväg med jonk å casse till Vindeln för att äta middag hos mormor och morfar, sen ska ja kika på träningen. Efter och under matchen i söndags var ja helt knäckt efter min sjuka och tänkte vila mig i form idag inför träning på torsdag och en viktig match på fredag.
På lördag har jag beställt sol för skoter och pimpling på avalund.

Angående min piercing så jag jag så glad över den. kollar mig själv på tungan varje gång jag står framför en spegel :o). Ja har äntligen börjat kunna äta igen! Haha. Först var ja sjuk å hade ingen matlust å sen efter ja piercade gick inget att få ner, men igår åt ja både middag och chips och idag gröt. m-MM!

Annars har inget hänt i mitt liv. Bara en släng av någon typ av magsjuka, feber, förkylning. Examination på skolan i fredags som gick bra. klarade lill-tentan på utbildningen för testledare.

Vi har en grymt häftig spelning framför oss i april, jag berättar mer om den sen men oj vad jag ser fram emot det..

Och avslutningsvis skulle ja vilja spendera denna soliga, men kalla dag, i fjällen. Jag saknar hemavan. DIT vill jag.



Rock on :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0