TISDAG 22 FEBRUARI

Igår ringde ja till vårdcentralen för att mamma skulle sluta tjata om att jag måste kolla upp min fot. Men det fanns ingen tid, så ja ringde upp imorse igen och fick tid för att träffa distriktssköterskan 10.00 och sedan blev det en doktor 10.45. Men som jag (doktor Sjöstedt) redan fastställt så var det inget speciellt. Doktorn var mer intresserad av innebandy och hur länge jag spelat än att hitta det verkligen felet. Men han sa att något är fel iallafall eftersom ja ha ont och att det borde läka helt inom några veckor, så jag ska vila. Men jag ska vila tills på torsdag, sen köra igång lugnt.

11.45 hade jag min inbokade klassiska helkroppsmassage med ansiktskur så ja åkte upp till iksu och gjorde den på världens tacksammaste kvinna och sen hade ja bara en kund kvar att göra på uppgiften och ja kände att de va lika bra å få göra bort den när ja lix var på plats så ja högg en kille som gick förbi och gav honom en klassisk helkropp han också. Så nu är den uppgiften ur världen! SWEET!

IKVÄLL blir det ingen träning som sagt utan jag ska packa, för i övermorgon är det dax. MOVING DAY!

Rock on

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0