TISDAG 15 FEBRUARI

Igår var som alla vet en dag fylld med hjärtan. Här hemma är rollerna omvända och det var jag som köpte rosor och choklad till Jonas istället, men så länge de står på bordet är dom fina ändå, ellerhur? haha.
Idag därmot är en annan dag och har varit världens stressigaste dag kan ja säga. Klockan 13.00 hade jag hunnit med:
- Frukost
- Punka på bilen
- (Därmed) ställt in en massage
- Fikat igen
- Kört upp på iksu och gett en massage
- Handlat 5 flyttlådor av classe
- Städat förrådet
- Ringt telia om en faktura
- Adressändrat
- Kollat igenom IKEA-katalogen 50 gånger.

En ganska effektiv dag om jag får säga det själv. And there is more to come, ska snart iväg till nuvarande hyresvärden och lämna in min uppsägelse samt betala av 3 månaders motorvärmarplats. (YEY) Sen blir det kanske att packa lite i lådorna ikväll innan det är dax för träning.



Tur att jag har världens snällaste pappa som kom som ett skott och hjälpte mig byta till reservdäcket. Snabbt och smärtfritt! Tack snälla

Rock on

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0