REP & AVSLÖJANDEN

Alltså om man tvivlar på ifall det är roligt å va med i ett band efter ett par år tillsammans så är det bara att repa, då kommer man ihåg igen varför de är så jävla roligt! Ikväll var de två veckor sen vi repa sist och det satt som ett smäck iallafall! Å trots min tungpiercing lät det okej (den byts till en kort stav på fredag)  å de va så jävla roligt!! GAH.

Nu kan jag väl också avslöja det ja teasade förut.

Vi ska va förband till millencolin på deras enda spelning i Sverige i år. Nere i Flen. De känns så jävla mäktigt och roligt och det är en chans som är otroligt stor för oss! 2April är det dax och satan va laddade vi kommer va då.. WOP!





ROCK ON

Kommentarer
Postat av: Hanna

MEN WHAAAAT??? Detta har jag helt missat ju! Men hur coolt som helst :) fy fan vad stolt jag blir! Stor kram till er

2011-02-28 @ 00:02:00
URL: http://kursiverad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0