ONSDAG 16 FEBRUARI

Imorse insåg jag än en gång (man för ju det för jämnan) att man vill alltid göra saker man inte kan. När man väl kan de äre ju inte lika kul, såklart.
Just imorse var det min kamera jag saknade. Ja ha låna ut den till några vänner som fotar till ett skolarbete och jag såg så mycke ja ville fota. Mitt finger som blev blått på matchen i fredags, rosorna Jonas fick i måndags innan de dör, hyllan jag plockade isär igår. Ja you name it lixom. Allt går fota, när man inte har en kamera till hands.

Igår va ja å Ronja å fixa klart med min nuvarande hyresvärd med hennes kontrakt och min uppsägning. De känns konstigt men riktigt bra, ja längtar så djuriskt att få komma in i den nya nästa vecka! MWAH. Å de känns så bra att Ronja ska bo här för det är min första riktiga lägenhet (Övik räknas inte) och jag har mycket kärlek till den så att kunna hälsa på här känns fantastiskt! Bara goda känslor.

IDAG däremot blir det en lugn dag. Casper ska få bada och bli klippt och fin och några lådor ska packas. Sen ska ja plinka lite på basen inför kvällens rep som är det första på 2 veckor, Klara har vart i thailand den rackarn och min tunga har varit glad över att få vila så länge som det nu blev. Den känns nästan som vanligt nu å ja tro de kommer gå bra å repa ikväll!

I Övrigt är livet toppen. Jag skickar mer kärlek till alla nära och kära!

ROCK on


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0