HAPPYFACE

VET NI FÖRRESTEN att man kan trycka på gilla-knappen som finns under varje inlägg? Prova vettja.

Igår fick jag ett sms från nya hyresvärden att vi får nyckeln till lägenheten på torsdag och OJ va glad ja blev. Jag ser så sjuuukt mycket fram emot detta att oj oj oj. De ska vi bli roligt! Så ska vi hämta nygamla köksbordet, och sänggaveln under tiden också. De kommer bli så fint :o)

Idag ska vi å kika på lite möbler också som ja letat efter. 2 fåtöljer och en asfin lampa, ja ska visa hur dom ser ut om vi köper med oss dom hem ;o) 
Vi ska också till farmor och fika födelsedagsfika för hon fyllde år igår. Sen ska vi äta middag hos Jonas pappa ikväll och jag hörde ryktesvägen att det nalkas tacos... MMM. Det är så underskattat men oh så gott! Lätt äre också.

Hmm.. har det hänt nå mer kul? Igår efter matchen åkte jag med päronen till storebror och hjälpte han å storstäda och få de fint hemma. De blev de kan ja lova å mysigt med alla ljuslyktor. De va tråkigt å åka hem till vårt flyttkaos och alla kartonger här hemma sen, hehe. Och så mysigt det var minsann att mysa med familjen! Det är också något som är underskattat och som man gör allt för sällan! Min fina familj.


En halvgammal bild på Familjen Sjöstedt

Jag är förövrigt också arg, varför ska de börja snöa igen?! Ja vill ha sommar, och det är nu. sommar med grillkvällar, bikinidagar på stranden, avalund, norrbyskär, VÄRME, fan regn också, glass i goda vänners sällskap och mycket, mycket mer. Sommar är bäst!


Andra grillkvällen i vår park på varvsgatan med favvogänget


Storebror, jag och Jonas på älskade avalund


Pappa i sommras på Avalund


Jonas fotar någon som försöker se cool ut på fina Norrbyskär


nästan hela familjen HP06T på min 20års fest på Avalund i somras


Jonas gör det skönaste studenthoppet ever

Rock on

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0