FÖRSTA NATTEN

Jag somnade lite oroligt igårkväll för ja var orolig att de sku börja hända massa konstigheter efter det som hände i förrgår. Men icke ska nicke, inget ljud och ingenting så när ja väl somnade sov ja som en stock och jonas med och oj va härligt de var att vakna imorse! Jonas skulle upp på jobbet så ja å Casper började med en promenad och nu har jag laddat upp med nudlar till frukost innan ja ska börja stöka och fixa.

Igår gick det sjukt smidigt. Jag å Jonas körde alla lådor och lite smått å gott och städade lägenheten till kl 14.00 När hyresvärden kom å besikta, han va sjukt missnöjd med de mesta å vi ska fixa lite småsaker.. Men sen när pappa sluta å vi fick släpen hämta vi sänggaveln, sängen, soffan å matbordet å sablar asså, allt vart så himla fint!! Bordet är stort och rymligt och vart jättebra i köket och sänggaveln vart ännu bättre! Jag är så nöjd och lycklig. Känner mig som hemma!!

Det är så sjukt fint här, och jag ska ta bilder i sinom tid, men först ska de bli lite mer klart :o)

Rock on

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0