DAMM OCH KARTONGER

Ja, ni som inte uppfattat det via facebook så blir det alltså flytt för mig och älskade sambo 1 mars. Om de sista pusselbitarna faller på plats vill säga. Vi har fått ja på den nya lägenheten och allt är klart där, det gäller bara att gamla hyresvärden tackar ja till att Ronja får flytta in i våran nuvarande lägenhet. Man får hålla tummarna, annars blir det knep.

Men mot alla odds har jag börjat packa. Imorse tog jag en promenad över älven (ja, rakt över älven på min nya älskade stig som gör det asnära till stan) och köpte tejp till lådorna, märkpennor och soppåsar för all skit ja ska rensa bort. 2 lådor är nu sprängfyllda med handdukar och glas m.m som itne behöver användas de närmsta 3 veckorna.

SWEET LIFE M8

Rock on

Kommentarer
Postat av: R

det går åt rätt håll nu!! :D

2011-02-11 @ 16:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0