UNDERBARA, FANTASTISKA, LEDIGA, HÄRLIGA FRIDAY! AND I'M IN LOVE!

Igår var en kväll jag sett fram emot sen september. Jonas fick sin julklapp som jag köpte redan då!

Jag har funderat hela hösten på hru jag skulle lyckas överraska honom utan att säga nåt.. Så jag hittade på en historia att vi borde umgås och vi slutade iallafall på Droskan ätandes  köttbuffé. När vi ätit klart kom frågan fram vad vi skulle hitta på härnäst. Då tog ja fram paketet med 2 biljetter till Veronica Maggio! Jonas vart asglas och ännu gladare när ja berättade att de var en timme till start.

Riktigt lyckat blev det, och Veronica var såå bra! En riktigt pangkvinna! haha. Känns asbra att ja kyckats hemlighålla det i flera månader och att allt slutade så bra :D


Middag på Droskan







Jag älskar dig :D Faktiskt rolig kväll!

ROCK ON

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0