I'm moving on and I'm gonna get stronger now and nothing will break me down

Igårkväll fick ja en panikattack.
Det slog mig medvetslöst att jag inte vet vad som händer om ett par veckor. Jobb, pengar, liv. Vart ska jag söka jobb? Vad vill jag göra? Tänk om jag inte får nå jobb? Hur ska ja då ha råd me hyran?
Ja.

Jag hatar å söka jobb. Å gå runt å känna sig som en barnunge å sen om man lyckas få ett jobb, att va en nybörjare. De är fan aldrig kul. Ja tycker om å lära mig nya saker å prova sånt men de är ändå. Fan. Inte kul.

Men nu ha ja bestämt mig för å försöka.
Imorgon ska ja söka ett jobb som ja funderat på å som ja tror skulle va skitkul en period. Det ligger här i Umeå vlket innebär att ja slipper pendla till Vindeln i jobba som ja gör nu, å de jobbar många unda människor där. Ja tro de kan bli kul.

Dessutom fick ja ångest över att ja tränar så lite. Ja måste börja igen mera innan säsongen börjar! Å ja ska ju springa tjejmilen! Tagga till nu!

Å ja ha också lämnat en del dåliga saker bakom mig. En period av en Sandra som mådde bajs tack vare en annan människa som jag nu lagt bakom mig. Tänk vad FB kan påverka, att ta bort nån där är väl som att ta bort i verkligheten med?

NU är det slut på dåliga tankar!!



ROCK ON


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag älskar dig!

2011-08-03 @ 09:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0