ROCKIN' UNTIL MIDNIGHT

Typ så går den. För mig är de så iallafall. Jag var tvungen att avvika så fort papi spelat klart. Jag har ju en liten son att ta hand om. Eller iallafall att hålla sällskap för att inte bryta mot Sveriges rikes lag om att lämna djur ensamma för länge! hehe. Nej. Han är ensam mycket nu eftersom han inte får va inne i själva restaurangen/baren/rec. Men å andra sidan får han aldrig promenera så mycket som han får nu eftersom man nästan alltid är ute, dagtid iallafall :o) han må nog ganska bra tror jag!

Lagom till midnatt ska jag natta kudden och önskar att jag orkade bjuda på kvällens bilder, men dom kommer imorgon. Om inte solen kikar fram hela dagen (som utlovat) för då ska ja göra en snögrop och ligga i den hela långa dagen och inte röra mig ur fläcken.


en schön oldie. en tröja jag saknar å inte vet vars den finns. LOL

ROCK ON

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0