LÖRDAG

Gårkvällen var så sjukt sjukt rolig och jag hade velat stanna ute hela natten om inte jonas hade vare hemma för sista kvällen på en vecka. Många bidrog till skratt och andra bidrog med annat! haha. Tack alla inblandade för en trevlig kväll men GRATTIS EMMY PÅ FÖDELSEDAGEN!! :o)

Kl 08 imorse åkte Jonas iväg med sina skatebuddies till England för att skejta en vecka. Måtte veckan gå fort för det känns konstigt att inte kunna prata ens vejt ni. Men på tisdag åker jag upp till hemavan och tack gud för det så jag har nåt att sysselsätta mig med. Men askul för gubben min å få åka ivåg å ha kul!

Nu blire frulle och ikväll nalkas rep samt spelning på hamnis.

ROCK ON

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0