CHEAP MONDAY

Jag och min tillfälliga sambo Ronja låg och pratade långt in på småtimmarna efter att resten av vinkvällsgänget lämnat oss. En riktigt trevlig kväll blev resultatet - och ännu bättre visade den sig bli när Annie åkte vi BB!

Nu har jag vaknat för ett bra tag sen och försöker smyga omkring här för att inte väcka den björn som sover i min säng. Vi har lite olika dygnsrytm vi två.. Jag är kvällstrött och Ronja är morgontrött. Men det är så man kompletterar varandra lixom.

10.30 nalkas det grupparbete med Malin å Emelie, men först ska jag trotsa stormen och ta en promenad med lilleman. Han kommer att blåsa bort, i'm sure of it.

Ha en bra dag everybody (rock your body)


En annan vinkväll Casper fick joina, i somras.

ROCK ON

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0