Torsdag

Alltså jag blir så sur. När man väl flyttat hemifrån och måste tvätta själv, måste allt gå emot en då? först och främst är våran tvättstuga typ minst i världen och vi har jordens sämsta torktumlare. Om man har på lägsta värmen och typ 5 par kallingar i den så dör den ändå efter 5min för det blir för varmt. Så om man vill att ens underkläder (för det är de enda som går ha där inne) ska torka så får man gå ner 3 trappor var tionde minut för att den ska hålla igång. Och det finns inget torkskåp och typ 5 torklinor så det enda är att försöka torktummla.. Vi har iallafall fått en ny tvättmaskin nyss och den är bra! Tack å lov!
Men sen äre alltid, ALLTID nån som lämnat tvätt kvar på tork på de få linor som finns å hänga på! Ja förstår inte hur man kan göra så, ja skäms om ja råkar lämna min tvätt en kvart efter tvättiden gått ut?! Men idag var iallafall första gången jag drog tummen ut röven och tog bort den personens kläder, jag vek inte ihop dom men ja la dom fint i en hög. Jag har en klump i magen och känner mig som en surkärring.

MEDANS detta har jag hunnit tona Ronjas hår iallafall!









SNYGG vart hon då!

                                                                                    Rock on

Kommentarer
Postat av: Nonna

Din förtjänst ju ;)

2010-09-16 @ 15:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0