Supeerfreeedag!

Imorse ringde klockan 07.00 för att Jonas skulle hinna till jobbet en stund innan vi ska åka till stugan å skogsplantera hela helgen. Ja tycker de ska bli kul? Få schlit lite ve lillkrappen! Ja kommer säkert ångra mig men just nu känns det mest skoj. Kl 12 ska ja hämta jonk på jobbet och då bäre iväg!
(detta innebär INGEN update i helgen)

Igår blev det även en lång skoldag här i umeå. Studiebesök på iksuspa, umedalens konstpark, miljön runt iksu spa, sports medicine och det gröna rummet där uppe vid iksu sport. Roligt såklart men satans kallt att gå ute. Men de gick! På kvällen hade vi planert å fara på iksusport å träna men mamma ville åka till H&H i Hörnefors och vi hakade på och kom hem halv 8.. Vilket innebar soffhäng. Synd men jag fyndade ett par jeans iallafall!

ROCK ON (Och ha en kung helg!)




Trots att mitt IQ ligger på -400 och jag ibland inte
förstår sammanhang utan måste fråga 45 gånger för att ens förstå,
men det är sån JAG är!
Men du är mitt hjärtas prins och det finns ingen jag älskar,
som DIG!

Kommentarer
Postat av: AT

GRATTIS I FÖRSPRÅNG ;D <3

2010-09-04 @ 18:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0