Seven Days

Alltså om en vecka har min superfest varit och jag sitter och väntar på födelsedagsmiddag. Jag längtar inte riiiiktigt.. Längtar mer till om 6 dagar! Igår låg jag å jonas å planerade lekar och jag köpte serpentiner, tävlingsredskap, tutor, en bålskål m.m. Å idag två tårtor som ska serveras på tolvslaget :-) GAH! kommer bli så himla roligt! Nästan alla bästa människor från gymnasieklassen är där, ahead, jonas, jonas vänner, mina bästa vänner och deras respektive m.f! ÅH det kommer vara minnen som skapas den kvällen!

Idag var vi ute och letade kläder också för temat "färgstark - men snygg" Vi ska matcha ;-) ÅH JAG  LÄNGTAR!

jag vill skriva så mycket mer men jag måste plugga lite innan middag hos mamma å pappa! Hörs sen ikväll!

ROCK ON

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0