Menvärk i hjärnan

En lång dag har det varit idag. Började med gröt såklart! Sen en cykeltur upp på Sports medicine på Iksu sport för skola 11-15 och det var en lång dag. Sen gick jag ner på stan en snabb sväng och hittade kläder till på lördag!!!!!!!!!!!!! Tagga. Sen hem och snabbt värma pannkaka och slänga i mig inna träning i vindeln. Efter den var slut stressade vi så mycket och eftersvettades så mycket att jag fick svettnoja. Haha. MEN jag hann precis sätta rumpan i soffan när idol började så jag var nöjd! NU fick huvudvärken komma fram genom avslappning och nu måste jag sova.

Imorgon:
Tåget 08.02
Skola 10-16
Tåget 17.30
Umeå 18.20
Frissis 19.30

Det blir inte en lugnare dag då..

Rock on

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0