Jag svävar på rosa moln!

Åh jag känner mig som så glad! Det är typ 13 timmar tills jag får komma hem idag men alltså! Ikväll äre innebandy sen ska ja tona håret hos mamma. Imorgon äre inget övik utan några timmar i umeå grupparbete, sen storhandla inför lördag, sen klippa mig hos Sandra, Sen repa och åka till stugan. Hela lördag blir det att göra fint och gott och bra inför kvällen och runt 4-5 komer alla och gör min kväll bäst! På söndag vaknar jag med mina bästa vänner och fyller år och sen hem för att äta tårta och mat med släkten.

just nu finns det verkligen inget att klaga på! Jag går i världens bästa klass, jag har VÄRLDENS bästa pojkvän, världens finaste hund, världens snällaste och hjälpsammaste föräldrar, bästa vänner, bästa allt!
Jag är så lycklig just nu :-)



Rock on!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0