JAAAAAAAA!!!!!!!

HELVETE! JA KLARA OMOMTENTAN! Känns som att det inte var en omtenta senare att klara det! JÄVLAR! Jag är bäsT!!!!!!!!!!!!!!!!




Lunchen på stan blev på hedvigs hörna idag och det var riktigt smaskigt med fläskfilé och pompa! Jag var tillåme så generös att ja bjöd älskling :-)
Sen gick ja lite på stan utan resultat och gick hem för att hämta bilen och hämta jonas på jobbet och åka på boom och mio där jag hittade det ja leta.
på promenaden till, på och från stan ändrade mina jeans nyans.
Ganska obehagligt.

NU ska jag åka på rep och sen mot umedalen för tårta eftersom tvillingarna Johannesson fyller 21 idag :-)



GRATTIS pojkar

Rock on

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0