Friday, I'M IN LOVE

Idag har jag hunnit:
cykla till bibblan för grupparbete 10.00
vara klar med grupparbete och skickat in 11.30
köpa en drömhalsduk på stan
göra klart hemtentan, utom en fråga
vara på team sportia och köpa nya målishandskar
Åka upp på umedalen
Vandra till Jonas jobb
GÅ PÅ SYSTEMET!!!!
äta på max
packa inför helgen
se idol
se 24
fota


Rebecca och Ronja på bibblan förut i veckan. © Sandra

SHIT vilket effektiv dag! Det känns som att det INTE va imorse ja satt på bibblan med tjejerna inte. Men de vare! En ruskigt bra dag om man får säga det själv. DESSUTOM stötte vi på finaste Anna påväg över tegsbron och bytte massa ord med henne. ♥ mwah!

Imorgon kl 09.00 kommer algot å hämtar upp mig innan vi åker till vindeln och bussen som går mot skellefteå för en helg som kommer bli minst sagt rolig! Innebandy, lagmys, "hotell"sovning, träffa ida. ja YOU NAME IT! Och vad är det bästa av allt? JO, jag kan FOTA allt!!


© Ronja

Kommer bli dålig update i helgen, men jag kör en bildbomb på
söndagkväll! Ha en bra helg :-)

`ROCK ON´


Kommentarer
Postat av: Nonna

Ååh jag fick också va med som fotograf :D

2010-09-18 @ 09:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0