Första September

Idag äre precis 12 dagar tills jag fyller år. Om man räknar med idag. Det känns förjävla bra! Nåt som är ännu bättre är att det är precis 11 dagar till min fest, den kommer bli fantastisk tror ja. GALET! Typ halva klassen från gymnasiet kommer, min bästa klass! Sen massa andra goa människor, jag längtar så ja dör!

Imorse invigde ja botniabanan och OJ så fort de gick! För de första att va framme i övik på halva tiden motför vad man är van vid, men sen att man knappt kunde kolla ut? Dammit. Riktigt smidigt och skönt! På 20 minuter hann jag cykla upp till sjukhuset, köpa månadskort och ner igen. Vilket betyder att de tar typ 10 min från varvsgatan till station. Vart är gilla-knappen?!

M-MM!

Idag blir det skola fram tills 4 om vi inte lyckas sluta tidigare. Sen ska ja hem å räser-äta innan det blir rep ikväll i ume. Imorgon blire skola i umeå vilken känns asbra.

Rock on

Kommentarer
Postat av: lena

ja gillart!

2010-09-01 @ 20:31:47
URL: http://www.ellmagnusson.blogspot.com
Postat av: pia

jag gillar också att du fyller år snart! TAGGA

2010-09-02 @ 21:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0