28 September

Igårkväll hade vi planerat att köra lite kondition men Jonas fick jobb och mina ögon värkte så det kändes innerst inne ganska skönt. Efter en god middag jag lagade till mig själv och fick två matlådor på köpet slängde jag mig i soffan och såg mitt missade ensam mamma söker-avsnitt följt av massa facebookande. En skönt kväll som avslutades med 24 när jonk kom hem.

Idag var det faktiskt ganska lätt att ta sig upp, men att man sen frös till is direkt man satte fötterna på golvet var ju en annan sak. Temomentern visade minusgrader vilket resulterade i mysiga och varma kläder.
Nu har vi tagit oss till Övik för en kort dag. Lite puls och blodtrycks praktik innan tåget 11.50. Vi går längre men det är innebandy ikväll så man får prioritera!

WELL. Ha en bra dag gott folk.


Från arkivet.

rock on

(Grattis Pia på din födelsedag :-) )

Kommentarer
Postat av: Pia

Tack så mycket Sandra!! Och så måste jag säga tack för sist, jag hade de jätte trevligt :)

2010-09-28 @ 23:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0