Tisdag

Hela förra året var tisdagar heliga för mig. De tv-tisdag och hela kvällen var räddad! Men nu har jag flyttat hem till Umeå hinner jag med saker jag vill, som innebandy. De senaste tisdagarna har därför bestått av stress, stress och åter stress. Så blir det även idag. Skolan pågår till 16.15. Bussen (inte tåget, utan ja måste ta bussen för att hinna) går 16.30 och jag är framme på busstation 18.00. På en halvtimme ska jag då hinna hem till teg via benen och äta middag.
Sen till vindeln för att träna. Alltså ja klagar inte riktigt, ja älskar att spela innebandy, men det som det medför runt i kring, de är de som blir lite jobbigt ibland.

Rock on

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0