Söndag 24 Oktober

Om exakt, EXAKT 2 månader är det julaftonsmorgon och bara ca 5 timmar till Kalle. Inte illa och jag längtar nog ganska mycket!

Igår var det planerat att bli en vils festkväll med Rebecka och Emma på deras hejdå-fest men jag var så trött efter matchen (SOM VI VANN MED 9-1) och Jonas kände sig sjuk så vi köpte chips och såg film hos svärmor istället. Jag ångrar det lite idag för de hade nog varit grymt kul, men vi hade det mysigt ändå.

Idag njuter jag av dubbeltäcket i soffan och ser på micke och molle på kanal 5, mysigt? OJA. Sen ska ja ta en promenad med lillkorven och sen äta frukost. Sen har jag hört att Ronja ska shoppa idag? Vi får se var som händer. Jonas är på hotellet och jobbar iallafall.

Han är duktig min karl.

Rock on

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0