En ledig onsdag

.. Som ska spenderas med plugga hela långa dagen om mina jävla ögon tillåter. Som ni kanske vet har ja haft problem med ögonen flera år. Det värker som fan helt utan anledning och inget hjälper. Inte glasögon, inte byta tvättledel/smink/you name it, inte droppa fejk tårar, inte tvätta, inte ens blunda. De värker som ett djur ändå.

I mars förra året va ja på NUS på ögon för hundramiljonte gången och trodde mig få en "diagnos". Konstigt nog men, mjäll som faller ner i ögonen. (?) Men de lät som en rimlig förklaring eftersom jag har lite mjäll. Men det spelar ingen roll om håret är smutsigt, rent, överrent eller vad som helst. Inget hjälper.



Nu blev ja less på detta så ja ringde upp imorse till min ögondoktor och den 16 November kl 14.00 Hoppas jag på att dom hittar nåt, ett CP fel, en tumör, vafan som helst. Jag vill bara ha ett slut på detta onda väsen. (hehe)

Så om ögonen tillåter idag ska jag plugga tills ögonen blöder, följa Jonas på körskolan samt ikväll repa och få besök av kära vännen Rebecka.

Håll tummarna för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0