Alltså vilken tur jag haft. I förrgår h...

Alltså vilken tur jag haft. I förrgår hann jag till innebandyträningen med hjälp att mor och far och lite pussel, och igår hann jag till repet med hjälp av klara som hade hämtat basen och stod och vänta på tågstation! Tur man har bra vänner och familj :) idag blir det att åka till team sportia och hämta mina nya målvaktsbyxor och skor! Kanske en hjälm också:) hoppas dom är bra!! Sen hämta upp ellen och sen elsa på dagis och åka till vindeln för att dela ut sandsäckar på ica inför vinterns kalla bravader! Sen innebandyträning. Och jonas jobbar hemma nu på förmiddan och jag har hunnit lägga ut min massagebänk på blocket (har ju köpt en ny :)) och jag slipper åka till dövik med helvetståget idag. HÖR NI VILKEN BRA DAG JAG HAR :) rock on! Och ps: solen skiner :) :) PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0