TISDAGSHÄNG

Kl 08.45 befann jag mig uppe på umus studenthälsa för att massera dubbelt. Fick två sköna kunder efter varandra och de gick bara fint. Vi håller till både på IKSU hos ett företag i samma hus och på studenthälsan, ja tycker bättre om å hålla till på IKSU men de är helt okej på SH med.
Efter det gick ja ner på NUS för att hänga tills jag ska på ögon. Hittade mig en varm å skön soffa i restaurangen men där fanns inget eluttag så nu sitter ja typ i centralhallen och fryser i draget, med täckisar och jacka :o)
Sitter och gör mitt å Ronjas grupparbete och småsurfar lite, det går bra, snart är vi klara tro ja. Right R?

Kl 13.30 ska ja va uppe på ögon för miljonte gången tro ja. Idag ska dom göra nåt ja väntat på många år! Varje gång ja vart där gör dom samma sak, kollar på ögonen och så men ja ha försökt förklara att de är som inte där de gör ont utan de är mer bakom typ. Knepigt. Men för två gånger sen fick ja världens bästa ögondoktor och hon har inte gett upp hoppet om att hitta felet på mig!
Förra gången gjorde hon lite tester sen fick ja en ny tid till en ögonläkare idag då och hon avslutade besöket med "Lugn bara Sandra, vi ska hitta vad som gör ditt liv ont"
De ja fick veta då va att dom ska bedöva och kolla bakom ögonen. Jag är asnervös för ja ha ingen aning om hur de ska gå till, förmodligen är de typ en rutinkoll för dom men jag hoppas de går bra!

För några gånger sen fick ja muskelavslappnande i ögat typ så pupillen skulle slappna av och den slutade ögonen ställa om sig så ja kunde knappt se :P. Sen fick ja asont när de blev ljust.
Gissar på att det är samma sak dom ska göra idag.
Håller tummarna för success!


Me jacka å mössa å täckisar i centralhallen på NUS, just nu :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0