SÖNDAGSÅNGEST

Åh vilken bra dag det varit. Precis en såndär mys-söndag som man behöver längta till för att orka med veckan. Men nu är den över och söndagsångesten kryper över mig. Allt jag inte gjort i helgen men som ja borde gjort, pluggat mer (De är de värsta med att ha plugg, för när man inte sitter och läser får man ångest) Men grejen är att jag har inte hunnit mer, har inte tid över. Idag försökte jag hitta artiklar till grupparbetet men de gick inte, och nu ska jag sätta mig å läsa.
Fylldes precis av en såndär jobbig känsla. Nästan en liten gråtklump i halsen. De är så mycket man ska hinna med hela tiden, många ställen man ska va på och många människor man ska hinna med. Jag vill göra precis allt jag gör, ja ha ju valt de själv men ibland blir de för mycket. Skulle va skönt å bli sjuk några dagar så man tvingar sig själv att ta det lugnt.

Nästa vecka:
Måndag: Massera 08.30, grupparbete, massera 13.30
Tisdag: Litteraturseminarium 10-12 i Övik, sen grupparbete, träning i Vindeln
Onsdag: Grupparbete ca 10-14.30, NUS ögon 15.30,
             Repa 18.15, Vinkväll med ume-spaarna
Torsdag: Grupparbete hela dagen, träning i Vindeln
Fredag: 10-16 Redovisning av grupparbete i Övik
Lördag: Match i Sävan 13.00, utgång med tjejerna
Söndag: blankt

Mellan dessa tider ska jag hinna läsa hela kursboken med 12 kapitel på Engelska. De första 5 (?) till på tisdag. Lycka till..



Världens tråkigaste inlägg men detta är mitt liv.
I med OCH motgång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0