Lite nostalgi

Hitta roliga gamla bilder här på bloggen från förr.. Njut!


på bron på ringvägen med mina röda converse..


kolla mitt hår!! GE MIG TILLBAKA! midsommar hos Pia


Jag och Annis i "paradice" i Vindeln


jag och småkusinerna på storgatan


min period med lugg ..


liten Sandra



HP06T i jokkmokk


där jag fann min man i röda badisar ..


Fick ett smaskigt innebandyskott på armen


fixade mamma å pappas alla hjärtans dag


vad glad och stylad efter en vinst på musik direkt


Hängde med Annis


rensade i skogarderoben


var världens lyckligaste i Kalmar


spelade för första gången på trästock -08


var totalt ny-inkärad i Jonas


var i Barcelona 4 veckor med pallan


var i malaysia nästan 2 veckor


var i hemavan 6 veckor med Jonk


var med Ida och Annis på flygrakan i åmsele


provade Annis alldelens för stora kläder ..


gick på balen med jonas i världens finaste klänning !!



Flyttade till Övik



jonas bakade en 1.5 års kladdkaka


Bakade pepparkakor (kukar) med ronja


Köpte Casper :o)

M.M..M.M ROLIGT med arkiv alltså!

Rock on

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0