HELVETE SÅ KALLT

Alltså jag har alltid på mig täckbyxor när de börjar bli kallt, men idag tänkte ja bara ta långkallingar men jag har fåt ångra det bittert hela jävla dagen. USCH så kallt utan täckisar! Ja ska aldrig mer va utan dom! NEVER.

Klev upp halv 8 (försov mig) pch cyklade upp mot IKSU för att massera kund nummer 1. de gick bra å sen vare grupparbete till kund nummer 2 kl 13.00. De var så jobbigt för personen ville att ja sku ta i allt ja kunde i 40 minuter å de var så jobbigt i handlederna, men roligt ändå. Ja älskar externa kunder :o)

Nu ska ja lägga mig under en filt, plugga, sen åka på Ica Maxi och storhandla med min älskade sambo.

Hörs sen, rock on


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0