Helgen som gått

Haft en riktigt bra helg faktiskt!

Fredagen spenderades med att massera en kund och det gick fint. Sen hade vi grupparbete i Annies kalla lägenhet :o) Sen åkte jag hem i den sjukaste jävka biltrafik ever, man ska inte köra bil i stan runt 16.30... Men jag tog mig hem för att packa lite saker för en natt i Vindeln och pussa hejdå på Jonas. Sen åkte ja upp på Boom och hämtade linde innan vi besökte godishuset.. mm..

Åkte mot Vindeln och Tobbe hade gjort kyckling och pomfritt, MYCKET BRA. Sen såg vi idol och åt tills magarna spräcktes. MVG.

Körde till mormor och sov som ett barn.
Igår vaknade jag taggad som tusan till match och kände att det skulle bli en bra dag. Matchstart 11.00 med en nästan fullsatt läktare på FC. Det var vännäs/spöland som stod för motståndet och trots att domarna var helt totalt värdelösa och gjorde allt för att INTE va på våran sida fick dom åka hem med förlust. Vi vann med 5-3 och är åter serieledare efter en helg utan titeln.

Sen hem mot Umeå och Jonas för en myskväll i lugnets tecken.
Fick dock för mig att börja städa lite. Diskade bort det enorma diskberget som fanns och dammtorkade hela lägenheten, toan, handfatet. Jonas sa en gång:
"Är det inte jobbigt att vara dig?"
Men vem vill inte ha det fint hemma? :o)





Idag kära vänner är det fars dag. Jag längtar så djuriskt till denna dag! Ska börja med att gå en promenad med Mini, äta frukost, plugga (extremt lite), springa en kortis på stan, vänta på Jonas som är på jobebt och storhandla på Maxi. SEN blir det hela släkten på middag hos mami och papi och de ska bli så mysigt! M-MM!

En bra dag med helt okej väder :o)


hittade en bild på mig och LILL-casper från förra året. Söt? JA!

ROCK ON

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0