GAAAH

Åh minns ni att jag för ett par dagar sen önskade att få ligga sjuk några dagar bara för att tvinga mig själv att ta det lugnt? Det händer aldrig, men denna gång gick drömmen i uppfyllelse. (!!) OFTA?! Nu när jag ligger här med ett sprängfyllt huvve, 1mm öppen hals, värk överallt å feber önskar jag att jag inte önskat det.

Men drömmar kanske bara går i uppfyllelse när man inte vill?

Det skadar nog ändå inte för mig att ta det lite lugnt.
Ja hade inte sett fram emot denna dag för ja sku inte ha en sekund över. Men jag tvingade mig upp imorse ändå och tog mig till grupparbetet, men där blev ja inte varandes länge för dom skickade hem mig.. Nu ha ja lega i soffan sen ja kom hem å sett OC. Om en timme typ kommer mami och hämtar mig så vi kan åka upp på NUS på ögon så kanske jag kan få svar på mina CP-ögon.

Inte lätt när de är svårt...

Rock on

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0