En värdelös måndag i bakfickan

Igår var de en helt ovärd dag. Kanske inte väl i skolan men jag klev upp 04.00, fikade, gick till bussen och kom till skolan 07.30 typ. (Då brukar jag sakta cykla iväg mot tåget) Vi började 08.30 och hade lektion med bara en timmes lunch till 15.00. tåget gick 14.50. Lite bitter över det? NÄE. Vi fick hänga i metodiksalen till 17.27. (Dock hade vi massage hela dagen men att stå och massera blir tröttsamt i ryggen)

Sen kom ja hem å hängde med sambo i soffan och såg 24.

Var dödstrött.

Imorse var jag såklart fortfarande lika trött. Alltid när jag är trött undrar Jonas om jag är sjuk. för jag kan aldrig sova länge.

Livet är inte lätt ibland.
Nu blir det plugga halva jävla dagen.

ROCK ÅÅN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0