En ny vecka

Fredag: Skola mellan 08.30-15.30. Åkte hem (vi bilade till Övik) till Jonas, vi gjorde middag i en form jag inte minns sen blev det myskalas hela kvällen innan sängen lockade inför en tidig lördagmorgon.

Lördag: Fördjupningskurs i massage i Övik mellan 08.30-17.00. Bilade ner även denna dag och kände rent spontant att det skulle bli en lång och dryg dag. Som jag forutspått kände jag mig helt missvisad och ville inte allt gå kursen. Jag bestämde mig för att hoppa av där och då. Men jag stannade dagen ut och bilade hem med världens huvudvärk och ont i mina konstiga ögon.
Kvällen bestod av en jävligt trött Sandra, kanske trottaste Sandra ever.

Söndag: Upp i ottan (varför vet jag inte) städade hela lägenheten (varför detta vet jag inte heller), åkte iväg på en match i holmsund som jag allra helst vill glömma och bränna upp i samvetes eld. (?)
Åkte hem, bjöds på middag hos mor och far, åkte hem, såg film med sambon och njöt av att jag fått spendera, på dagen, 2 år och 6 månader med honom.



I ♥ U BABE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0