YES SWEET SANDRA!

Jag gjorde det!
Jag har sprungit årets första löprunda! Det trodde jag minsann inte men oj så bra det kändes, ingen press utan bara skön löpning/powergång. Det ska hålla i sig nu och det lovar jag er! Jag har nästan 30 läsare per dag (vilket jag är asglad över, även om det är typ 100'000 mindre än andra) men jag lovar er att det ska hålla i sig!
På onsdagkväll har vi första försäsongsträningen med innebandyn också, lika taggad för det.

Kanske det blir en bra sommar ändå, beachmässigt sätt :-)

Nåväl, precis just NU sitter jag på mamis balkong och njuter.



Ha en fortsatt bra kväll KÄRA NI!

(och för att göra vissa glada så blir det ingen
jacky ikväll, men kanske ett äpple :-) )

Rock on!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0