VAAAAAAARMT !!

Igår var vi på IKEA hela dagen, typ. Jag, Jonas och Pappa, ett riktigt svänggäng vill jag lova! Mamma skulle också med men hennes ischias stoppade henne, vilket var extremt tråkigt!
Men vi lämnade umeå strax efter 7 och kom hem runt halv 6. Vi hann med lite smått och gott, b.la:

En matta (stor svart lurvig jätteskön sådan!)
Ljuslyktor
En katt-tunnel till Casper (manligt)
ett nytt diskställ
en torkställning
fler sovkuddar
glassformar ( :-) )
m.m
m.m

Sen tog vi en sväng på birsta också där blev det ett par jeansleggings och en "välkommen"-skylt som sitter på dörren nu. M-MM så trevligt!

Kvällen sedan skulle genomföras med ett rep, vilket slutade i ett akustiskt eftersom åskan mullrade som bara den utanför. Det gick bra ändå och det var skert nyttigt för något!
 


IDAG däremot är det satans jävla asvarmt!! (läs med en glad och överlycklig ton) och jag ska snart väcka lilleman och ta en promenad, de ä ju trots allt ja som bestäm! mohahaha.
jonas och casse sover än alltså.. kewl.

Sen bär det av mot vindeln för innebandy !!

och ikväll... Då blir det (som jag uttryckt mig) "chill med grill och lite alkohol" vid älven nedanför vårt hus. kommer bli såå trevligt! bara alla kommer och vädret inte blir som igår kväll.
Det återstår att se.

Nu är ni väl uppdaterade igen :-)

ROCK ON



nya mattan och ljuslyktan. (JÄTTEBRA bild) och soffan btw



tummen upp för vädret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0