Umeå i mitt hjääärta

Åh gud så sköönt det är ute alltså! :-) Vekligen helt sjukt underbart! Kjol och linne nu också en glass på det så blir detta perfekt!
Känner mig som tip-top idag!

Igår hade vi första försäsongs-fysen i vindeln och sjuukt jobbigt vare!
Vi gjorde lite tester som vi ska jämföra med sen när det är slut på försäsongen. Vi hoppade i trappor och sprang lite, sen efter testerna körde vi bål. Magövningen var när en ligger på rygg och den andre puttar benen. FUCK va jobbigt de var! Mohaha.
Rygg var vanliga rygg-ups.
Detta ska vi göra en gång i veckan själva också, jag tror det kommer så bra faktiskt :-)

Nu har jag o casper promenerat till mami och vi ska hänga här ett tag tror jag minsann. Jag vill ha glass :) M-MM!

HA EN SOLIG O BRA DAG!



Rock on


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0