Söndag

När ja var ute på promenaden imorse var scenen nere borta vid hamnis och jag blev så glad! Det ska bli så skönt och somna ikväll utan att man känner basen mullra i väggarna. 3 kvällar i rad var ganska saftigt för oss som vill sova om kvällarna. (vi tråkiga?)
Nu försöker jag iallafall plugga. jag önskar att man kunde stänga ner internets "dåliga" sidor, som facebook, bloggar och spotify när man måste plugga. Helvete att det finns så mycket annat å göra..

Idag: PLUGGA och fira alla mammor
Måndag: Till övik via bil eller buss 3 timmar för
en obligatorisk lektion, sen till vindeln DIREKT
för att köra lite egen träning med några brudar.
PLUGGA
Sova hos mormora.
Tisdag: 8-17 ergonomidag för almagården i sommar,
samma som förra året. Det är mycket att lyssna på
och mycket man inte bryr sig om.. men det är nog bra!
PLUGGA
sova hos mormora.
Onsdag: PLUGGA SÖNDER
träna i vindeln på kvällen sen hem till umeå för:
Torsdag: TENTA
Fredag:
PLUGGA SÖNDER
åka till övik.. för:
Lördag: TENTA
på kvällen blir det fest. Antingen i vindeln på hotellet
eller ensam hemma. Vad som helst. Jag ska fira att
det är slut på skola och SOMMARLOV.

så jag bor i böckerna nu, varje ledig stund kommer att
spenderas i dom. varesig jag vill eller inte, men iallafall:
Lördag efter lunch kommer bli den bästa dagen i mitt liv!



Rock on, all you people who rocks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0