ÖRNSKÖLDSVIK

Imorse sprang jag från lägenheten en halvtimme innan bussen skulle gå. Jag är väärldens tidsoptimist fast på ett omvänt sätt när det gäller bussar.. Jag kan gå i huur god tid som helst, men ändå va skitstressad och springa fast det är aslång tid kvar. Så även imorse, och svettigt blev det kan jag lova. asvarmt ute. sen eftersvettning i bussen.



men väl i Övik var det lika varmt, men när man inte har bråttom och kan gå och njuta, då äre ba gos :-)

IDAG har det vart skola heela långa dagen (10-14..) och sen grupparbete till 16. Ikväll blir det lugnt med promenad och utevistelse i solen eller simning.. vi får se.
sen tv-tisdag såklart. SÅKLART!
Jag och min öviks-sambo ronja delar säng ikväll såklart.
Imorgon skola 10-14.30 sen direkt till Umeå för snabbmat sen direkt till vindeln för innebandy-försäsongs-fys-träning kl 18.30 sen rep 20.00.

Jag har nog ingen tid över imorgon.
alls.

ROCK ON


En sommarvecka med ronja i haverdahl för några år sedan


(Har ingen dator förrän imorgonkväll)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0