när dagen passerat kanske den inte är lika ljus

Jag har verkligen haft en suuperbra dag med mamma och lite andra. Sen åkte vi upp på returmarknaden och mamma hittade faktiskt en cykel som var billig, asbra och gammal :-) Sen kom Iita, Alma, Elsa och Vidar och åt middag med oss, en jättegod pasta med skinsås! Sen åkte dom och en ny besöksfamilj kom, också riktigt trevligt. Sen läste jag mailen och hela dagen blev bajskorv.
jag fick omtenta på förra tentan och måste göra om den 2 dagar efter den som vi ska ha nu, vilket innebär att jag får 2 dagar senare sommarlov. men det var 17st i klassen som fick omtenta så jag känner mig inte hela dum iallafall. men de känns.. inte kul.

tagga plugg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0