Mätt och belåten

Det slutade med att jag gjorde lax med pressad potatis och romsås till min älskling när han kom hem. Sen fick han sin present också, en fotobok med kort på oss två under tiden vi delat (kom från alla kort ja framkallade förut), vissa bilder har jag verkligen fått slita med för att få fram! En som var tagen under den promenaden vi blev tillsammans nere vid strandpromenaden som jag tog med min xxx mobil, med sugig kvalité men ja lyckades få den ganska bra!
Jag är nöjd med albumet och jag hoppas Jonas blev likaså.
Nu har jag diskat bort och väntar på att den trötte arbetaren ska ha vilat färdigt så vi kan gå på promenad i det fina vädret, precis som för två år sedan.

Ha en fortsatt trevlig kväll hörrni.

Rock on


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0