MÅNDAG I ALL ÄRA

Idag har jag hunnit med mycket!
vaknade först när Jonas klev upp för jobb runt 7, sen när han gjorde en smoothie till frukost, sen när jag fick en hejdå-puss. Sen sov jag till kvart över 9 och skulle befinna mig på ålidhem kvart i 10. Det blev stress upp och slänga i sig en macka, göra en panik-nyvaken-frisyr och sen när ja var klar och skulle fara i god tid så hittade ja inte nyckelknippan.. så ja vände upp o ner på hela lägenheten. Efter att ja skickat sms om att jag blir sen ringer ja Jonas o frågar om han har någon aning vart den är.
Såklart ligger den i hans jackficka. suck.
haha.

Sen bar det av mot rep i vindeln och är nu åter i umeå och väntar på en fröken som ska komma och prova min balklänning! Hoppas av allt jag äger och har att den passar och att hon gillar den. Jag måste bli av med den. (TYVÄRR) det finns ju ingen finare prinsessklänning än den :)



Sen blir det också middag här hos pappa och gamm-tanten. hehe. mami har ischias eller rygg-nånting så hon går som en gammal tant. Och ojar sig vartannat steg. Så kan det gå :-)
Ikväll ska ja göra ingenting och sen städa lägenheten lite.

Imorgon blir det lite skola, på umeå universitet i köken där.
Blir nog bra!

Sen då? Rasten av veckan?

Det enda mämnvärda är:
torsdag: spelning i skellefteå
fredag: IKEA
lördag: innebandy
söndag: ev. fika på varvsgatan

Det blir nog en bra vecka i veckan också.

Nu har alla slutat läsa så jag återkommer när jag har roligare saker att förtälja ;-)

ROCK ON


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0