jävla jävla dövik

ÅÅH jag är så less på denna stad att jag vill spy galla. (galla är värre än vanligt). Det enda man gör är att vara i skolan, som är så tråkigt just nu nära sommarlovet, sen kanske man tränar (man gjorde iaf), sen äter man och ser tv. Idag har jag suttit i skolan och tänkt att "imorgon får ja åka hem" sen visade det sig att vi måste ha grupparbete efter skolan så ja måste åka hem senare, vilket är bättre än annat men ja. BLÄ. man blir så negativ i denna stad.
BLÄ.

Nu sitter jag i skolan och förbereder lite inför morgondagens grupparbete så de ska gasa på lite. längtar hem till Jonas och Casper och Umeå.
underbara ting i mitt liv 3.

rock on

Kommentarer
Postat av: Mammi

Mammi då ?

2010-05-05 @ 21:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0