Igårkväll

Igår när jag sprungit min härliga löprunda kom jag på att alla kläder som var nåt annat än shorts och linne var hemma på teg, så ja lånade en tjock, härlig, lång kofta av mamma och leggings och gick hem i det fina vädret. Jäms med droskan kom en bekant gående jämsides och även hon har precis flyttat till teg! Ni vet dendär känslan när man möter en halvbekant och ska gå samma väg och man tror sig vänta en massa jobbiga och obekväma minuter men tänka sig!
Det var riktigt roligt att träffa denna flicka :-) Vi hade mycket att prata om och jag hoppas vi delar fler promenader, haha!
Tänka sig :)

Väl hemma kom jonas hem senare och slängde sig på golvet och ojade sig över en ond mage, det gick som tur var över utan att vi kunde komma på vad det kunde bero på.. Lite orolig hann jag bli. babyn min!

SEN fikade vi och somnade. Vaknade svettiga imorse med +4000 grader i lägenheten. Med duntäcken. TJOHO!

Rock on 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0