HEMMA

Nu sitter jag och jonas i vår nya soffa, det blev skitbra och den är skön! m-mm.
Alla måste komma och kolla. hälsa på :)

Jag har spenderat denna dag och gårdagen i vindeln med innebandyträning (AWESOME), mormor-och-morfar-mys, träffat Ida, Promenerat, Låtit casse mött en katt, repat och lite smått o gott. Sov hos mormor och hade ett bra dygn. Avslutade med att hämta soffan i vindeln också idag.

Imorgon 8.00 går bussjäveln mot dövik igen. 2 långa nätter ska spenderas på en luftmadrass tillsammans med ronja i en tom lägenhet. utan Casper och jonas. saknaden är redan stor.
jag hoppas mitt internet ligger i brevlådan i övik och väntar så jag kan återvända till att uppdatera bloggen så ofta jag vill! HATE IT. hoppas ni har tålamod med mig.

rock on

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0