GOD MORGON

Åh jag sov som en stock inatt! Marwellous! Sen vaknade jag imorse av att herrsnügg skulle till jobbet, men somnade snabbt om. Sen hörde ja hur han stängde dörren o bara gick!! Så jag fick ringa tillbaka honom för en hejdå-puss :-) Dom värderar jag högt.

Nu sitter jag i soffan med täcket och har sett på Bella&Tyra show när kissan var på besök. Alltså så sjuk människa! Allt hon säger låter så påhittat och baah. Näe så patetiskt.
Inga ord platsar!

IDAG ska vi repa (inte akustiskt denna gång) kl 11. Efter det blir det nog en lång promenad hoppas jag, sen ska jaaaag.. vet inte :) kanske, KANSKE ska ta en löprunda ikväll. kanske.
annars blir det kanske iksu.
eller en jacky.
mohaha

NÅVÄL scheisse va mycket snack om ingenting det blev idag.
Nu ska ja dra tummen ur röven och äta frukost :)

HAVE A GOOD ONE


precis nu

Rock on


Kommentarer
Postat av: Äpplet

Var du tvungen att nämna Jacky igen?

2010-05-17 @ 10:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0