EN BRA DAG

Idag kom släkten på besök, dvs:
mormor, morfar, pappa, mamma, morbror Anders med fru och barn, farmor och morfars syster eva. Riktigt himla trevligt var det! Jag hade bakat bullar dagen till ära och även köpt kakor. Det blev helt sjukt varmt i vår lilla etta men vi rymdes och hade det jättemysigt :-)

Efter det åkte nästan hela gänget till Göteborg (restaurang och café) för en sjukt god middag och marängsvisch. M-MM!

Sen gick jag, jonk o ronja på prommis/skejt.

NUUU sitter jag hemma ensam med fötterna på divanen och tvn på och bara njuter av min chokladpudding. Det är min nya passion i livet - Jacky.



Jonk är ute o skejtar men nu hör jag att det börjar regna.. så han kommer nog hem snart. Då ska vi äta jordgubbar :)

Rock on 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0