Dagen i all ära (fjärt)

Åh det har varit en sånhär halvdan dag idag. Vaknade imorse å va astrött, men tvinga mig upp o hann fika en macka sen cykla till universitetet i regn för skola (dock en rolig men lång dag med massa mat och gott) och fick lyssna på ganska trevlig musik på lunchen.
sen börjar alla prata om att hoppa av programmet. det känns så sjukt tråkigt, just som man börjat lära känna alla så ska de hoppa av. Folk är besvikna på att programmet inte är som man hoppats och jag håller med om att man inte kan lika mycket som man trodde men jag längtar till nästa år då jag tror man kommer så MYCKET mer kött på benen. Sen också på praktik och när man gått ut kommer man lära sig väldigt mycket.
Nåväl, alla gör som de vill, även om det är EXTREMT tråkigt.
nästan så ja får lite ont i magen när ja tänker på det.

fy på ji.

Sen skulle jag skynda mig hem för att hämta träningskläder till mig o jonk för att sen cykla till mamma som var hemma så vi kunde åka på färgaffärn som hon önskade igår, sen skulle vi äta hemma hos dom.
Så kommer man dit, svettig och stressad, och ingen är hemma.
Sånt får man ta när man inte ringer före.

fy på ji.

Så skriver en innebandykamrat till mig på facebook och säger att hon skrivit på för vindeln inför nästa säsong. SÅ jävla glad jag blev då! Allt dåligt sjönk genom jorden och jag längtar så djuriskt till träningen på lördag!

BRA AV DIG!

snart kommer Jonas hem och då ska vi äta sen åka och träna.

Bra av oss ♥

ROCK ON


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0