Ah, now the sky could be blue, i don't mind

Nej det går inte bra för mig att mobilblogga. Måste nog kolla upp det lite mer innan jag fortsätter. Det bästa med det är att man skickar sms till ett vanligt mobilnummer och jag som då har gratis sms gör det helt gratis! Men sen blir rubriken inlägget och tvärtom och radbrytningar är cp..
men de ska nog gå.

Nu sitter jag inne i skuggan och ska plugga. SÖNDER! Jag har för få dagar på mig för att lära mig allt jag måste.

min favvolåt av coldplay just nu,
den gör mig sugen på jordgubbar :-)



NU MÅSTE JAG PLUGGA! MÅSTEEEEEEEEEEEEEEEEEE

rock on

Kommentarer
Postat av: simon

Jag har lagt ner jordgubbar, jag kör på hallon istället...

2010-05-24 @ 13:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0