MORGONDAGEN

Ikväll har jag och Jonk varit och hämtat mami och papi på flyget sen dom kom hem från stockholm efter en helg där. Efter det letade vi reda på vår blivande hyresvärds hus för att vi ska dit imorgon och skriva kontrakt. Det gäller att va förberedd och tur var det för det var svårt! Men vi hittade tillslut.

imorgon alltså:

Kontraktskrivning 08.30
Mot vindeln 09.15
I vindeln MED ANNIS tills
rep i vindeln 14.00
efter repet, hänga me anus och ida
åter till umeå 17.00

Sen eventuellt titta på en soffa och mysa med Jonas. Sen åker jag till övik tisdagmorgon 08.05 drygt ett dygn för att åka hem igen på onsdag och åka direkt upp till hemavan.
LÄNGTAR så mycket efter en mysig helg!

Nu ska jag åter till det jag höll på med innan.

rock on


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0